Artan Lame out of the closet!

Ia kam pëlqyer gjithnjë shkrimet Artan Lames, është madje nga autorët e mi të preferuar që shkruajnë në të përditshmet shqiptare.

Sot me shkrimin e fundit, kam një arsye më shumë për t’a pëlqyer.

Shkruan tek paragrafi i fundit i shkrimit BASHKËJETESAT botuar në gazetën Shqip.

Deri tani e kam thënë gjysmë me shaka e gjysmë seriozisht një batutë që kam pasur drojë ta shkruaj në gazetë, duke besuar se është e vështirë t’i bëj të tjerët të më kuptojnë se ç’dua të them. Sot po e them me zë të lartë “Nuk duhet të ndryshojmë qeverinë, por urgjentisht duhet të ndryshojmë popullin”. Atë ditë që do ja kemi dalë të bëjmë këtë, qeveria as do dijë se ku ta mbajë vrapin e të fshihet.

Pikërisht, populli duhet ndryshuar. Duhet ndryshuar çka besojnë, duhet ndryshuar mënyra sesi i krijojnë marrëdhëniet me njeri tjetrin dhe në komunitet, duhen ndryshuar ato që i konsiderojnë si vlera, duhet ndryshuar gjuha e përditshme, duhet ndryshuar mentaliteti, po. Duhet të ndryshojë populli.

Next Post
Leave a comment

Leave a Reply

